Yurt Dışı Operasyonlar

K.Maraş Dondurması’nın Roma dondurması gibi dünyaca bilinmesini sağlayan Mado, yurtdışına verdiği franchisingler aracılığıyla, bir dünya markası olma yolunda sağlam adımlar atıyor. Büyük üretim kapasitesi ve dondurma tüketiminde yurtiçinde söz sahibi olan Mado, yurtdışında da sektörünün önde gelen değerlerinden bir haline geldi.

Mado; Avustralya, Azerbaycan Bakü, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, Irak Erbil, Irak Bağdat, Irak Süleymaniye, Katar, Dubai, Rusya St. Petersburg, Bulgaristan ve Suudi Arabistan’da da hizmet vermektedir.

Bu ülkelerde Master Franchise anlaşması ile yabancı yatırım ortaklarına öncelikli dondurma ve yerel tüketim alışkanlıklarına göre belirlenmiş farklı menüleri sunuyor.

Mado’nun stratejik yönelimleri belirli; Küçülen ve mesafelerin kısaldığı dünyada; bizim gerek teknoloji gerek ise altyapı olarak üstün olduğumuz değerleri, bayrağımız ile uzaklara taşımak. Bu Mado için ülkesine hem bir minnet borcu, hem de sektörünün dünyada en iddialı firmalarından biri olarak sektörüne karşı sorumluluğu.

Tüketim alışkanlıklarının bölgeye göre çok değişkenlik gösterdiği gıda sektöründe, Mado’nun sahip olduğu “Know-How”ı pazar bilgisi ve deneyim-networkleri ile değerleyebilecek. Bu “Know-How” ı iş fırsatlarına çevirecek ve değer katacak yatırım partnerleri ile Mado uluslararası ticaretini geliştirmek istiyor.

Özellikle Rusya, Çin Guangzhou, Azerbaycan Nahcivan, Malezya, Rusya Moskova, Ukrayna Kiev, Hollanda, İngiltere gibi ülkeler ile yakinen ilgilenmekteyiz. Hemen her bölge hakkında gerek pazar, gerek ise bölgenin tüketim alışkanlıkları hakkında istihbaratımız ve belirli seviyede bilgimiz var. Lakin planlanan bu yatırımlar evvelinde daha temkinli ve profesyonel ilerlemek niyetindeyiz. Öncelikle her iki tarafın birbirleri imkanlarını doğru anlamaları ve bu işbirliği neticesinde en verimli sonucu almak üzere arayışında olduğumuz firmanın karakteristiği de çok önemli.

Tercihen:
• Bölgesini ve tüketim alışkanlıklarını iyi bilen, trendleri takip edip yönetebilen...

• Gıda Parekendeciligi yapmış, tercihen Franchise temsilicigi yapmış, yabancı bir marka temsili bilen,

• İnsan kaynakları olan ve yönetebilen,

• Gayrimenkul pazarını iyi bilen, networkleri olan,

• Pazarlama ve tedarik zinciri konularında operasyonun geregini yerine getirebilecek kapasitede, uluslararası marka temsil ve pazarda tutundurma tecrübesi olan, kurum kültürü ve kimyası bizimle uyuşan, bu sektöre yatırım yapma niyetinde olan potansiyel partner adayları ile görüşmeleri başlatmak istiyoruz.