Mado’da Franchising

Gerçek dondurmayı aynı tat ve kalitede yurtiçi ve yurt dışındaki dondurma severlere sunan Mado, ilk Konsept Mağaza'sını 1992 yılında İstanbul Caddebostan’da açtı. Türkiye’nin ve dünyanın farklı noktalarına ulaşmak için amaçlanan zincirin bu ilk halkasıydı. Türkiye’de sokak dondurmacılığından cafe dondurmacılığına geçiş, bu ilk cafe ile başlar. Dondurmayı mevsimsiz tatlı haline getiren Mado, cafelerle yeni alışkanlıkların doğmasını da sağlar böylelikle. Dondurmanın yanında, pasta, sütlü tatlı, börek, şerbetli tatlı, salep ve çesitli içecekleri ile Mado Cafe'lerin sunum zenginliği, farklı taleplere cevap verir hale geldi.

Mado Cafe'ler, gördüğü ilgi sonucunda ilk altı ayında 20 şubelik bir zincir ile önemli bir franchising markası olacağının da sinyallerini vermiş oldu. Yurt içinde olduğu kadar yurt dışında da pek çok satış noktasında tüketicileriyle buluşan Mado, standardizasyon ve kalitesinden ödün vermemesinin karşılığını, 2002 yılında 'Türkiye’nin Franchising Sistemini En İyi Uygulayan Markası Ödülü' ile aldı.